Jdi na obsah Jdi na menu
 


Závěrečná Kmenová Rada

28. 6. 2014

Před začátkem poslední rady musím oznámit že Andy odstoupila ze hry a stává se tak posledním porotcem této hry

 

andy.jpg

 

Závěrečná Kmenová Rada

Nyní již to na co asi všecí čekají a to rozhodnutí kdo vyhraje tuto sérii z těchto 3 lidí

Cajky, Gučís nebo Frankie

 

Před hlasováním však měli hráči prostor na svůj proslov a porotci na otázky, tady je tedy máte

 

Čajkyho proslov

Tak, a je to tady, poslední kmenová rada. Nejdřív bych chtěl poděkovat všem hráčům, kteří hráli tuto sérii.
Teď ke hře. Vím, že jsem pár lidí občas naštval tím, koho jsem s pomocí druhých vyřadil. Ale žádám Vás o to, abyste hlasovali rozumem, který z nás tří hrál nejlépe, a to si myslím, že jsem byl já, protože Gučís se celou dobu vezl se mnou ( kromě výjimek ) a Frankie se taky držel někoho po celou hru. Myslím, že někoho z Vás jsem naštval hned první kmenovou radu, protože jsme vyřadili Martina. Vyloučili jsme ho proto, že to určitě je hrozba a podle mě, by později tuhle hru ovládl. Pak po nějaké době přišlo druhé promíchání, kde se nám dařilo vyhrávat hodně soutěží ( konečně jsem byl v kmenu, který něco dokáže vyhrát ) .
Pak sloučení, kde jsem se trochu stáhl do ústraní, řekl bych, že jsem hrál tak trochu "pod radarem" a byl taková pravá ruka hlavně Terry. Ale na všech kmenových radách jsem věděl co se stane, zas teda kromě pár výjimek. Před sloučením se pro mě občas hlasovalo, ale vždy jsem si dokázal poradit. Znovu Vás prosím o to, abyste hlasovali rozumem, abyste hlasovali pro toho, kdo podle Vás hrál nejlépe. Ve Vaší kůži bych byl taky naštvaný, ale tohle prostě ke hře jako je Survivor patří. Ne, opravdu nebudu argumentovat na Vaše otázky tak, že začnu: " Ale tohle je Survivor" .Tohle není Survivor, tohle je pouze jeho online podoba. Protože v Survivorovi hladovíte, máte neuvěřitelnou žízeň a bojujete v podstatě se vším. Takže si myslím, že prostě blindsidy k takovéhle hře patří a ano, taky jsem zažil, jaké to je ze strany toho, kdo je podražen ( teď nemyslím Adamovu verzi, tam jsem si to v mé první sérii zkazil svou blbostí , ale jinou verzi ). Byl jsem naštvaný? Samozřejmě, ale pak to naštvání ze mě vyprchalo.
Už tuhle hru hraju po čtvrté, když vezmu dohromady všechny verze, tak doufám, že tentokrát se mi podaří vyhrát a to je celé na Vás. Takže vím, že jsem pár z Vás naštval, ale to neznamená, že pro mě nemůžete hlasovat . Na konec bych chtěl poděkovat všem, kteří se mnou hráli tuhle sérii Mějte se a užijte si léto

 

Otázky porotců

Dwart

 

"Gratulace" vsem prezivsim.
Ocenuju Gusice s Cajkym za to, ze spolu zustali celou hru. Ocenuju Frankieho, ze i kdyz to vypadalo, ze skonci, nebot jeho spojenci odpadavali jeden za druhym, vydrzel do samotneho konce.
Moje prvni otazka pro vas vsechny zni: 1>Pomohl podle vas muj nuceny odchod ze hry vyrazeni Terry?
2> Gucisi, vyhledem k tomu, kolik si nastval lidi vyrazenim Terry, jakou si myslis, ze mas sanci vyhrat a s kolika pocitas hlasama? Narovinu, pokud mozno.
3> Cajky, kdyz ti v Malakalu dal Gucis skrytou imunitu, diky cemuz vypadl Slade, brals to jako projev oddanosti ve vasem spojenectvi, nebo slo o jednorazovou zalezitost a potom jste si sli kazdej svoji cestou?
4> Frankie, my dva jsme spolu nikdy ofiko spojenectvi nemeli, presto jsem s tebou postupem casu hral vic a vic. Jak moc jsi mi ve hre veril?

Necht vyhraje ten nejl....ehm... ten co nasral nejmin lidi .)

 

Cajkyho odpověď

1) Tak to netuším, nejspíš ano, ale možná by se Gučís pokusil zbavit Terry, i když nás bylo 7 a byl jsi ve hře Ty.
3)Bral jsem to jako to, že my dva máme silné spojenectví a budeme spolu držet ještě docela dlouho.

 

Frankieho odpověď

1)Myslím si že aj celkom hej
4)Veril som ti hrozne, všetko čo si mi povedal tak som tomu veril a dal som na to (vždy to vyšlo preto som teraz tu) a ak mám pravdu povedať keď si vypadol prišiel som o dobrého spojenca

 

Jenda

Tak,že především vám chci pogratulovat,že jste se dostali do finále.Za prvé Frankie o tobě jsem vůbec nevěděl,že hraješ dále Gučís je to můj názor,ale myslím si,že si se akorát vezl.Cajky podle mě si z tady těch asi zasloužíš nejvíc vyhrát,ale stále nejsem na 100% rozhodnutý jestli ti dám hlas a proto chci,aby si mě přesvědčil proč zrovna ty by si měl vyhrát a proč Frankie a Gučís si nezaslouží vyhrát.Dále otázka pro Frankie a Gučíse proč si to nezaslouží vyhrát Cajky a vy jo a ještě chci vědět od vás všech váš největší tah ve hře jinak ještě jednou gratuluji

 

Cajkyho odpověď

1) I můj názor je, že se Gučís skoro celou dobu vezl. A myslím si, že Frankie hrál lepší hru než Gučís, ale nehrál lépe než já. Myslím, že Frankie se taky po celou hru s někým vezl. Já jsem se po celou hru snažil hrát a tuším, že se mi to povedlo.
2) M
ojí hru bych rozdělil do dvou částí- před a po sloučení. Před sloučením největší tah bylo vyřazení Martina a pak také přesvědčení Gučíse, aby za mě použil skrytou imunitu a zachránil mi zadek. Po sloučení to nejspíše bylo vyřazení Jarkyho.

 

Jarky

1)Frankie pro tebe mam otazku proc bys mel dostat muj hlas ? musis me presvedcit prislo mi ze si ani nehral rekni mi co si udelal v teto hre? nejaky dobry tah? zdalo se mi ze si jenom se proste vezl a hlasoval s ostatnima a tim ses dostal do finale.
2)Gucis k tobe jenom gratuluju k vyhranym imunitam na konci ,ale prislo mi to sami jak u Frankieho.K tobe mam jednu otazku proc si vyradil Terry?
3)Cajky Taky jenom jedna otazka rozhodujici o mem hlasu kdybych vyhral ted posledni imunitu hlasoval bys semnou a Andy proti Gucisovi nebo by si hlasoval proti Andy?
Jinak diky vsem za hru a Gratuluju

 

Cajkyho odpověď

Kdybys vyhrál, hlasoval bych s Váma proti Gučísovi. Potom, co vyhrál, jsem se ho chtěl zbavit ve 4, ale Andy odstoupila..

 

Frankieho odpověď

1)No máš pravdu nehral som moc výraznú hru nevyhral som žiadnu imunitu ani som nebol veľká hrozba ale to presne bola taktika ktorú som chcel hrať moje ťahy ? napríklad som usmernil hru ešte keď som bol v Airai , urobil som čiernu robotu keď sme vyradili terry

 

Jonáš

Tak fajn,udělám to teď,protože bych to asi nikdy neudělal,jak bych to pořád odkládal,vlastně nevim na co se vás mám ptát .......Tahle hra mi přišla obvzlášť podivná a to neříkám,protože jsem skončil 10!!Když jsem vypadl,přál jsem to Freedomovi a Terry,ty vzápětí vypadli taky,tak jsem to přál Jarkymu,vypadl pak tedy Andy a ta odstoupila??!!!Andy stačilo vydržet 1 výzvu!!!!!!A vyhrála bys!!!!!Opravdu škoda,protože vím,že já a i spousta dalších by nikdy neodešla dobrovolně.Ale nechápu,že jsi odešla,protože tě podrazili mě za tuhle hru podrszili 4x a bojoval jsem dál Mám vám tady dát pár otázek tak se do toho pusťme!1) Všichni-tahle otázka bude směšná proč si myslíš,že si zasloužíš být ve finále a kdo si zaslouží sedět místo tebe víc než ty??Jestli někdo napíše,že si to zaslouží nejvíc,ztrácí můj hlas 2)Proč si to zasložíš víc než ty dva??Co jsi udělal,vymyslel atd... 3) V čem bylo výhodné mě vyloučit Frankie :vážně nechápu,co tu děláš,za celou hru jsi mi napsal 1 a já ani nevěděl,že hraješ otázka pro tebe j 4):Co jsi udělal,,že si to zasloužíš,abych ti dal hlas Gučís :Jenom když to jméno napíšu směju se sakra za celou hru si neudělal absolutně nic,Terry ti tak 3x zachránila prdel a ty jak můžeš tak ji vykopneš,ani jednou jsi mi neodepsal Otázka pro tebe 5)Udělal jsi něco za hru nebo mi přijde správně,že ti to bylo úplně jedno a pokud ano tak co?? A na konec Cajky:Myslím,že si to zasloužíš nejvíc,tys byl aspoň trochu hrozba,zatímco tyhle dva maníky nikdo neznal toho si cením a otázka 6) Proč jsi nehlasoval s Andy a Jarkym?? Díky za hru a při další online hře

 

Cajkyho odpověď

1) Protože jsem přelstil a přehrál ostatní. V podstatě každý, kdo se dostal do sloučení a pokoušel se jakýmkoliv způsobem hrát.si zaslouží být ve finále. Nejvíc asi Freedom nebo Terry.
2) Protože jsem skoro vždy věděl, "která bije " a myslím, že jsem po všech stránkách předvedl lepší hru než oni.
3) Mám dojem, že si šel proti mně a já zas po tobě, takže bylo to výhodné pro mě z hlediska toho, že ve hře budu mít lepší pozici.
6) Protože mi připadalo, že je ten vhodný čas na to, se zbavit další hrozby, kterou Jarky byl.

 

Frankieho odpověď

1)Lebo som tu hru hral presne ako som ju hrať chcel
Terry , Freedom alebo Jarky ich hra bola výrazná a boli hrozby (a to sa im stalo osudným)
2)Čo som urobil v Airai som rozhodol akou cestou sa bude hra uberať , urobil som špinavú prácu pri vyradení terry

3)Bol si hrozba a stratég hral si to chytro a bol si moc v predu
4)Ako som už písal v bode 2

 

Epulda

Především Vám gratuluji
Nejdříve mám otázku pro všechny: Kteří dva hráči by měli sedět ve finále? (Vím že jste tří)1 Frankie: Celou hru jsi se se mnou bavil o hře jenom když jsem ti napsal, ale o to teď nejde, myslíš že byla chyba vyloučit jako prvního Blazmu?
2 Cajky: Jaký byl tvůj největší tah?
3 Gučiš: Co by jsi řekl Andy za to že odstoupila?
Hodně štěstí vám všem

 

Cajkyho odpověď

K mému úplně největšímu tahu se nejspíš musim vrátit úplně k začátku série, kdy se mi podařilo vyřadit Martina.
Vim,že už jsem to tu psal hodně krát,ale pokud se mám zamyslet a říct, kdo by tu měl sedět, tak Terry a Freedom.

 

Frankieho odpověď

1)Terry a Freedom
2)Nie to ako som hru hral a ako som hlasoval nič by som na tom nemenil

 

Terry

Takže, gratuluji. Chtěla jsem být fakt mrcha, ale až tak zlá teda nebudu. Ale ani hodná. A budu to mít dlouhé.
Nu, 2 z vás si ve finále nezaslouží být a ten, co ano, ten mě naštval.
Takže Frankie: My dva spolu ve spojenectví nebyli, jen jsi mi pomohl vyřadit Davera a Očíka, toť vše. Jinak jsi mi psal "pro koho hlasuješ? a nevypadnu?" celé. Na Tebe za mé vyřazení ani naštvaná být nemůžu. Je tam však ale - to v otázce.
Gučís: 3 slova - nevýraznej, nemožnej, chudák. Na začátku jsi mi přišel fajn, zachraňovala jsem Tě a ty ses zachoval jako šmejd. Tobě mé vyřazení vyčítám.
Cajky: Ty jsi byl od samého začátku můj spojenec, s Tebou jsem chtěla do Top 4 a pak i do finále, nevyšlo to. Od začátku jsi hrál dobrou hru, ale od promíchání, jako by ses nemohl zase najít. I tak si ale ve finále být zasloužíš. Ale vyřazením Jarkyho jsi mě naštval a já Ti fakt nechtěla dát hlas, ale pak jsem si řekla, že nenechám své rozhodnutí na pomstě a nedám hlas "zadarmo" jednomu z těch dvou. Takže mě přesvědč.
A teď k otázkám: Frankie 1) Jednou jsem Ti psala, "hlasuješ pro Jarkyho, nebo pro mě?" a ty na to "Kdyby pro Tebe, narovinu Ti to napíšu" a po pár dnech jsem venku ze hry a od Tebe ani čárka! Proč jsi teda nebyl takový frajer a nedodržel slovo a nenapsal jsi mi to, hm?
2) Kdy Tě napadlo spojit se s Gučísem, když on hrál celou dobu s námi?
Gučís 1) Od jakého momentu ses poprvé rozhodl mě chtít vyřadit?
2) Kdybys nějakým zázrakem vyhrál, dokázal bys z toho vzhledem k Tvojí celé hře mít vůbec radost? Kromě dvou tahů jsi nic nedokázal.
Cajky 1) Věděl jsi o tom, že Gučís našel symbol, že ho chce použít a že chce hlasovat pro mě?
2) Psal jsi, že jsi Jarkyho vyřadil, protože byl hrozba, ale mě jsi psal, že jsi ho vyřadil kvůli pomstě za vyřazení Freedoma. Tak co je pravda? A pokud oboje, proč vyřadíš silného hráče, když jsi chtěl do finále se mnou a Freedomem? - hrozbami. A proč zrovna ty vyřazuješ hráče, kvůli pomstě, nepřijde Ti to ubohé?
A ještě otázky pro všechny: 1) Kdo pro vás byl před promícháním, po promíchání a po sloučení největší hrozba.
2) kdo z lidí, co vypadli před sloučením by si tu zasloužili sedět a proč a kdo z lidí v porotě, či ve finále by si tu sedět nezasloužili a proč.
Díky za vaše odpovědi a hodně štěstí.

 

Cajkyho odpověď

1) Proč bys měla hlasovat pro mě? Tak podle mého názoru, jsem celou dobu hrál lepší hru než Gučis a Frankie. Byl jsem více komunikativní, vždy jsem se snažil tu být na výzvy, ať už byly kmenové nebo individuální a myslím, že se mi to fakt hodně často dařilo, být tady. Pak jsem taky předvedl více úspěšných tahů.
2) Ne, o tom jsem nevěděl, kdybych to věděl, tak bych nebyl tak tvrdohlavý a ustoupil bych. Kdybych to věděl, tak bych byl pro nějakou jinou možnost.
3) Pravda je na obou stranách, Jarkyho jsem vyřadil jak proto, že byl hrozba, tak i kvůli pomstě. Připadá mi to ubohé? V té chvíli mi to ubohé nepřišlo, pokud bych si myslel, že je to ubohé, tak bych to nedělal. Teď, s odstupem trochou času a když se nad tím tak zamyslím, tak mi to přijde celkem ubohé.
4) Před promícháním to byl Martin, proto jsem se ho taky chtěl zbavit, což se mi povedlo. Po promíchání, to těžko říct, tam jsme vyhrávali imunity, tak se pokusím říct, kdo byl hrozba z druhého kmene to byla nejspíš Nelly, které dalo na záda terč to, že ve své minulé sérii vyhrávala spoustu výzev. Po sloučení- tak to si myslím, že po sloučení jsi největší hrozbou byla především ty .
5) Určitě si ve finálové trojce zaslouží být hlavně ti, kteří se pokoušeli hrát jakýmkoliv dobrým způsobem. Ale abych jmenoval některá jména, tak například Slade ( jeho taktika mi přišla dobrá, ale bohužel pro něj mu to nevyšlo ) a Martin, ti by si, podle mě, vedli dobře, pokud by se dostali dál ve hře.
Kdo si tu nezaslouží být, to je těžká otázka. Přijde mi, že každý, kdo se dostal do poroty, hrál dost dobře na to, aby tu mohl sedět. Pokud se mám kouknout na finálovou trojici, tak pravděpodobně Gučís, protože se skoro celou dobu vezl.

 

Frankieho odpověď

1)Lebo som musel byť ticho aby plán vyšiel ...
2)Nikdy som sa s ním nespojil tesne pred kmenovou radou keď už som bol zmierený s osudom mi napísal Cajky že má návrh. Povedal mi že je čas vyradiť hrozbu a že mi dá Gučíš imunitu ak budem hlasovať pre teb
a. Ale dodal že je medzi vami nepísané pravidlo že on pre teba nebude hlasovať. A tak sme my s Gučíšom urobili tú špinavú robotu
1)Pred premiešaním asi Freedom
Po som videl hrozbu asi v Daverovi
A po zlúčení prakticky skoro každý
2)Podľa mňa každý kto tu je si svoje miesto zaslúžil a vybojoval ale ak by som tu mal niekoho dať je to nelly a očík a kto si to nezaslúži je asi Gučíš

 

Andy

Omlouvám se tem co ve me doufaly ale tohle nemelo cenu. Mela jsem odejít uz dávno. Velké dik Adamovi já bych na to nemela dat to vsechno takhle dohromady. A pak dik VŠEM hráčům někdo je moc fajn a rada bych ho poznala i osobne ale někdo se chová jak malej ,sorry. Čekala jsem od této hry trochu více a né hraní dětiček Velké dik Dwartovi ,Terry a Jarkymu - s vami jsem si tu hru fakt užila. A omlouvám se Daverovi, Sladovi a Bostonovi - kluci jste moc fajn.
Jediné co by mě od vás tří zajímalo jsou dvě věci : 1) Napište co jste ve hře udělali zásadního?? 2) Čeho ve hře litujete ? Co by jste udělali jinak ?
Díky snad mě alespoň jeden z Vás přesvědčí a dám mu svůj hlas.

 

Cajkyho odpověď

1) Tak zásadní určitě bylo vytvoření aliance, bez které bych letěl hned. Pak taky v mojí hře bylo zásadní to, že se mi podařilo přesvědčit Gučíse, aby použil skrytou imunitu pro mě při naší druhé kmenovce, jinak bych na 98 % vypadnul.
2) Nedávno jsem n
a internetu viděl citát: " Nikdy nelituj ničeho, co jsi udělal, protože v té chvíli jsi to tak chtěl. " A tím se snažím řídit, přesto, když se ohlédnu zpět, tak bych dal na instinkt Terry a byl pro to, aby jsme dělili hlasy. A kdybych věděl, kolik lidí naštve vyřazení Jarkyho, tak bych pro něj nehlasoval.

 

Frankieho odpověď

1)Určil som akým smerom sa bude hra uberať keď som vyradil Davera,pomohol som vyradiť terry a jarkyho
2)Určite hlasovanie pri ktorom vypadol freedom... to ma celkom mrzelo....

 

Freedom

Thááááááááákkk.... a mám vás tu všechny Resp. oba tři, co jste se dostali do finále. Vedly k tomu různé cesty a způsoby, ale všichni tři bez ohledu na ně zasloužíte potlesk za to, že vás dovedly k cíli, ať už byly jakékoliv. Přežili jste 17 lidí a to už něco znamená.
Přesto se ovšem nemůžu zbavit pocitu, že by si tu účast na FTC v pozici finalistů spíše zasloužili jiní. Ale o tom už padlo dost a netřeba to více rozebírat.
FRANKIE - byl jsi můj věrný spojenec už od prvního dne a toho si velmi cením. Nevrazil jsi mi kudlu do zad a ani ses o to nepokusil nebo o tom aspoň nevím. Probírali jsme společně postup ve hře a i po mém vyřazení jsi, ač se štěstím, postupoval dál ve hře. Ale jestli to bylo i tvými zásluhami? Nevím... co myslíš ty? Co jsi po sloučení udělal pro to, aby ses dostal až na konec?
CAJKY - další člověk, za kterého jsem rád, že je tam, kde je. Jedna důležitá otázka na tebe. Před kmenovou radou, na které jsem se odporoučel nechtěně do poroty, jsi mi svěřil svůj hlas. Nedávno jsem to probíral s Terry, která tímto faktem byla mírně zaskočena. Myslel jsi tím tehdy něco nebo jsi prostě napsal prvnímu, co byl online?
Otázka 2: Jak moc jsi chtěl vzít Terry do finále? Vnímal jsi okolní řeči o tom, že kdokoliv proti ní nemá šanci? Byl jsi přesto přesvědčený jít s ní a se mnou do finále? Vyloučení Jarkyho (ač mě osobně nenaštvalo, jako ostatní) je totiž krokem, který spíš nasvědčuje o opaku. On byl hrozba, kterou jsi vyloučil, ale jak sám říkáš "největší hrozbu" bys vzal do finále? Jak to tedy je?
GUČÍS - no, koukám, že ani neodpovídá, takže ho to nejspíš nezajímá, takže se ho na nic ptát nebudu. Beztak ani nevím na co, za celou dobu hry jsme si nenapsali ani "fň". Namíchnul jsi hodně lidí svým krokem proti Terry a nenápadným způsobem do hry, kdy ses dostal do finále pravděpodobně proto, že se silnější mlátili mezi sebou. Nebo se pletu?
+BONUSOVÁ OTÁZKA PRO VŠECHNY: Skutečně dal Jarky na intuici, ve chvíli, kdy zahrál imunitu a já byl vyloučen nebo si někdo pustil pusu na špacír?

Díky za odpovědi a GL všem třem.

 

Cajkyho odpověď

1) Tak já vlastně neviděl, kdo je online, protože jsem měl až do včerejška vypnutý chat, aby mě moc neotravovali lidi ze třídy nějakýma blbostma. Takže vlastně důvod toho, že jsem Ti dal svůj hlas byl ten, abych si ještě víc upevnil alianci mezi námi dvěma stvrdil, že si můžeme věřit
2) Na ty řeči těch "odborníků" v komentářích na stránce jsem fakt z vysoka s***. Přijde mi divné, když někdo kecá do něčeho, o čem nic neví. Terry jsem opravdu chtěl do finále s Tebou taky. Možná to bylo i tím, že s Váma se znám delší dobu než s Jarkym. Přece jen, Terry znám od ledna a Tebe od minulé série, což byl nějaký březen a Jarkyho jsem poznal až na začátku této série. Takže bych řekl, že v tom, hráli i určitou roli vztahy.

 

Frankieho odpověď

1)Áno slúčení som sa istú dobu viezol (bol som na výlete a nemal som moc času) ale aj tak to bola hra ktorá mi vyhovovala pekne ticho a v ústraní Môj ťah ? Nebál som sa vyradiť favoritov
2)Môj názor je že niekto ťa určite podrazil ale to je iba názor pravdu sa asi nedozvieme

 

 

Nyní k poslední věci kmenové rady a to hlasování

1. hlas

 

10443722_7884074518870_484193793_n.jpg

 

2. hlas

 

10443722_788554074518870_484193_n.jpg

 

3. hlas

 

10443722_788554074518870_484193793_n.jpg

 

4. hlas

 

10476436_807153125975928_1631631203_n.jpg

 

5. hlas

 

10487660_704036649664043_1082866741_n.jpg

 

 

Vítězem Kdo přežije: Fans vs Favorites se stává

 

10515719_10204088250157455_1129503915_o.jpg

 

 

cajky.jpg

(poslední hlas byl také pro Cajkyho a 1 jsem nedostal)

 

Blahopřeju vítězi a doufám že jste si všecí hru užili

Hlavně děkuju všem kteří se přihlásili do této série a hlavně děkuju Boston Martinovi za intro a Richimu za velkou výpomoc při výzvách a kmenovkách


Nyní pokud máte zájem tak se můžete přihlásit do další série

Kdo Přežije: Zambia

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Тест BGA-№1692

vpuncgc,13. 2. 2024 20:02

Психолог https://batmanapollo.ru/

captcha service

Damiansonse,13. 2. 2024 1:08


Heya! I understand this is kind of off-topic however I needed to ask. Does building a well-established website such as yours take a massive amount work? I'm brand new to blogging however I do write in my journal every day. I'd like to start a blog so I can share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any suggestions or tips for brand new aspiring blog owners. Appreciate it!
look also at my pages and give a rating

XEvil is a straightforward, quick and hassle-free system for totally automatic recognition and bypass on the vast majority of captchas (CAPTCHAs), without the require to connect any 3rd-bash products and services.

This system Pretty much entirely replaces expert services which include AntiGate (Anti-Captcha), RuCaptcha, DeCaptcher and Some others. Concurrently, it significantly exceeds them in recognition pace (10 occasions or even more) and is totally no cost.

https://commoncause.optiontradingspeak.com/index.php/community/profile/almafitzpatrick/ Xevil
https://track-academy.com/best-soft-solving-captcha-for-dummies/ captcha service

@d@=

Men Dating Men: Celebrating Love and Bearing

Albertscash,11. 2. 2024 1:02

Men dating men experience love, union, and the dream of relationships in their own unexcelled way.
https://zeenite.com/tags/milf-fuck/
In a everyone that embraces distinctiveness and inclusivity, same-sex relationships keep found their place. Men who obsolete men sail the joys and challenges of building relevant connections based on authenticity and mutual understanding. They celebrate love while overcoming societal expectations, stereotypes, and discrimination.
https://asianxxx.one/videos/4195/my-asian-milf-vol-15/
Communication and emotional intimacy pleasure a momentous place in their relationships, fostering reliability and deepening their bond. As institute progresses toward fairness, it is distinguished to distinguish and respect the angel shared between men dating men, embracing their incomparable experiences and contributions to the tapestry of someone connections.

Где посмотреть фильм?

BlakeClofe,10. 2. 2024 11:07

https://kinoland.biz/

xyy

lxuxu,29. 6. 2014 13:07

na skutečném ostrově bys zdechl hned první den

Re: xyy

Joe,29. 6. 2014 16:15

ty ještě cestou...

Re: Re: xyy

dwart,29. 6. 2014 22:57

:DDD

Re: xyy

Cajky,30. 6. 2014 8:48

https://www.google.cz/search?q=pou%C5%BE%C3%ADvej+mozek&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HgixU9__Hajm7AaooIDICg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1164&bih=849#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Z20oDRMnrBPxVM%253A%3Bz8UFdU3jp6sh-M%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-dTbhz5jW27E%252FUY7b8H1MKPI%252FAAAAAAAABDM%252Fpisj65uaPos%252Fs1600%252FZkus-pouzivat-mozek.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmagieprozivot.blogspot.com%252F%3B480%3B299 Tohle bys mohl občas zkusit Ixuxu ;)

Re: xyy

Ixuxu - pravý,30. 6. 2014 15:06

Je trapné se za mne vydávat Andy. Každý pozná tvůj styl "psaní" ;)

what a winner

fans,30. 6. 2014 10:05

Cajky hrál nejvíc ale bez Gučíse by nebyl ani ve sloučení...

Ozzy

Ozzy,28. 6. 2014 23:21

Gratuluji Cajky, jsi borec, zasloužíš si to ! :)

Re: Ozzy

Coach,29. 6. 2014 21:23

V tom máš pravdu.Cajky si to zasloužil nejvíc!Hrál výborně a vše měl promyšlené.

Re: Ozzy

Cajky,30. 6. 2014 8:51

Díky ;)